زیرنویس ویدئوهای یوتیوب در دیدئو

ویدئوهای یوتیوب را با کمک “سرویس زیرنویس خودکار” دیدئو، همراه با زیرنویس‌های فارسی/ انگلیسی تماشا کنید.

تماشای ویدئوها همراه زیرنویس در سایت دیدئو

البته به کمک سایت دیدئو دیگر لازم نیست از فیلترشکن استفاده کنید، ویدئویی‌های یوتیوب و ویمئو در دیدئو بدون نیاز به فیلترشکن قابل مشاهده هستند. بسیاری از ما تمایل داریم برای درک بهتر محتوای ویدئویی آنها را با زیرنویس تماشا کنیم. به همین خاطر ما به کمک روش Closed Captioning سعی کردیم به ویدئوهای دیدئو زیرنویس‌های فارسی و انگلیسی را بیافزایم.
برای استفاده از سیستم زیرنویس کافی است مطابق تصویر زیر، زمانی که یک ویدئو را تماشا می‌کنید، روی دکمۀ خاکستری رنگ cc در پایین نوار ویدئو کلیک کنید و زبان دلخواه خود را انتخاب کنید.

روزانه 5 میلیارد ویدئو در یوتیوب تماشا می‌شود. از این میان 80 درصد تماشاچیان یوتیوب غیرآمریکایی هستند. در ایران، برای تماشای ویدئوها در سایت یوتیوب مجبور هستیم فیلترشکن روشن کنیم که با کاهش سرعت اینترنت مواجه می‌شویم.

در صورتی که ویدئو زیرنویس نداشته باشد، بعد از چند ثانیه از انتخاب گزینۀ زیرنویس، باکس زیرنویس از رنگ خاکستری تهی خواهد شد که نشان دهندۀ عدم وجود زیرنویس برای ویدئوی مد نظر شماست.

تماشای ویدئوها همراه زیرنویس در اپلیکیشن دیدئو

ویدئوهایی که در دیدئو نمایش داده‌ می‌شوند، اگر در منبع اصلی زیرنویس داشته باشند، در دیدئو نیز زیرنویسشان قابل نمایش است. برای فعال کردن کافیست همانند تصویر پایین، بر روی علامت گوشه‌ی سمت راست بالای ویدئو ضربه بزنید. پنجره‌ای باز می‌شود که از طریق آن می‌توانید زیرنویس ویدئو را انتخاب کرده و فعال نمائید.

راهنمای اپلیکیشن دیدئو

در صورت مواجهه با هرگونه پرسش، لطفا از طریق راه‌های ارتباطی که در انتهای این صفحه درج شده است با ما در تماس باشید، و یا از طریق صفحه تماس با ما، پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.

ورود به دنیای ویدئوها:

Related Post

4 Comments

Comments are closed.