بلاگ دیدئو : یوتیوب بدون فیلتر

دیدئو: موتور جستجوی هوشمند ویدئو

با جست‌وجو در دیدئو می‌توانید به تعداد بالا و متنوعی ویدئو از سرویس‌های متفاوت بین‌المللی همچون یوتیوب، ویمئو بدون نیاز به فیلترشکن و سایر سرویس‌ها مانند تد، آپارات، دیدستان و نماشا دسترسی داشته باشید. 

روش‌های متفاوت تماشای ویدئوها در دیدئو

1. اپلیکیشن اندروید دیدئو

برای تماشای ویدئو در گوشی همراه، پیشنهاد می‌کنیم از اپلیکیشن دیدئو استفاده کنید. با استفاده از این اپلیکیشن، به سادگی می‌توانید با گوشی همراه خود لینک‌های یوتیوب و ویمئو را باز کنید و در میان میلیاردها ویدئو از پلتفرم‌های مختلفی مثل آپارات، دیدستان، یوتیوب، نماشا، تد و ویمئو  جست‌وجو کنید. 

برای استفاده از دیدئو بر روی گوشی‌ همراه کافیست، اپلیکیشن دیدئو را به صورت مستقیم و یا از کافه‌بازار و مایکت، به کمک دکمه‌های پائین، دانلود کنید. با نصب این اپلیکیشن بر روی تلفن‌های هوشمندتان، می‌توانید هر لحظه و هرجا در دیدئو بگردید، ویدئو تماشا کنید و از اوقات خود لذت ببرید.

2. افزونۀ دیدئو برای مرورگرهای مختلف

افزونه دیدئو بر روی مرورگرهای دسکتاپ نصب می‌شود. به کمک آن می‌توانید ویدئوهای یوتیوب را به سادگی از طریق جست‌و‌جو در مرورگر خودتان تماشا کنید.

این افزونه به صورت خودکار لینک‌های یوتیوب را به لینک دیدئو‌ی همان ویدئوها تبدیل می‌کند؛ در نتیجه با کلیک بر روی لینک یوتیوب وارد صفحۀ دیدئو می‌شوید و بدون نیاز به فیلترشکن، می‌توانید همان ویدئو را تماشا کنید. به‌علاوه اگر یک ویدئوی یوتیوب بر روی وب‌سایتی قرار داده شده باشد، در صورتی که افزونه دیدئو فعال باشد، ویدئو به سادگی و بدون نیاز به فیلترشکن از طریق نمایش‌دهنده‌ی دیدئو قابل مشاهده است. مرورگرهای تحت پوشش دیدئو در حال حاضر کروم، فایرفاکس، سافاری و اپرا هستند.

3. وبسایت دیدئو

در وبسایت دیدئو نیز می‌توانید در میان میلیاردها ویدئو جستجو کنید و به‌راحتی و بدون نیاز به فیلترشکن، ویدئوهای منابع بزرگ ویدئویی را تماشا کنید، همچنین می‌توانید ویدئوها را با دوستانتان به اشتراک بگذارید و از تماشای آنها در کنار هم لذت ببرید.

مشتاق شنیدن نظرات شما هستیم 🙂

ما گوش شنوای نظرات و انتقادات شمائیم. پیشنهاداتتان را از ما دریغ نکنید تا بتوانیم مسیر بهترین بودن را به درستی طی کنیم. برای ثبت نظر، مطابق تصویر پایین، بر روی گزینه ارسال نظر، کلیک نمائید و دیدگاهتان را برای ما ثبت کنید.

 

به علاوه، هنگام تماشای یک ویدئو اگر نسبت به محتوای آن نظری داشتید می‌توانید همانند تصویر زیر، با کلیک بر روی گزینه‌ی ثبت نظر، ما را مطلع سازید.

Related Post

20 Comments

Comments are closed.