به کمک افزونه دیدئو می‌توانید در مرورگر فایرفاکس بدون نیاز به فیلترشکن ویدئوهای یوتیوب، ویمئو، تد، آپارات، نماشا، دیدستان و … را تماشا کنید. در ادامه نحوه نصب افزونه بر روی فایرفاکس به کمک لینک مستقیم، شرح داده شده است.

تماشای ویدئوها از منابع بزرگ ویدئویی بدون نیاز به فیلترشکن در فایرفاکس به کمک افزونۀ دیدئو

ساده ترین راه برای نصب افزونه دیدئو بر روی مرورگر فایرفاکس از طریق صفحه افزونه‌های فایرفاکس (AMO) است. می‌توانید از طریق دکمه پایین، وارد صفحه افزونه‌های فایرفاکس شوید.

پس از کلیک بر روی دکمۀ بالا، وارد صفحه‌ی افزونه دیدئو می‌شوید. اکنون، همانند تصویر زیر بر روی دکمۀ Add to Firefox کلیک کنید.

بعد از اینکه افزونه دانلود شد، پنجره‌ای مانند تصویر زیر باز می‌شود، کافیست بر روی Instal کلیک کنید تا افزونه به صورت کامل بر روی مرورگرتان نصب شود.

اکنون افزونه دیدئو بر روی مرورگر کروم شما نصب شده است. حال برای اطمینان کافیست نگاهی به قسمت بالای مرورگر بیاندازید. درصورت نصب افزونه، لوگوی دیدئو دیده‌خواهدشد.

اکنون می‌توانید موضوعی را در مرورگرتان جست‌وجو کنید. کنار لینک‌های یوتیوبی که در تب ویدئوها وجود دارند، همانند تصویر زیر، لوگوی دیده ظاهر می‌شود. حالا با کلیک بر روی لینک‌های یوتیوب، می‌توانید ویدئوها را بدون نیاز به فیلترشکن از طریق دیدئو تماشا کنید.

یکی دیگر از ویژگی‌های افزونه دیدئو که از نسخه ۱.۴.۰ به بعد اضافه شده است، تغییر خودکار آدرس‌ ویدئوها است، به این صورت که هر زمان روی لینک‌های یوتیوب کلیک کنید، در دیدئو باز خواهند شد:

۱) برای نصب افزونه ابتدا وارد لینک زیر می شوید:
نصب افزونه دیدئو از طریق AMO

۲) سپس بر روی دکمه add to Firefox کلیک کنید:

۳) بعد از دانلود بر روی گزینه ی install کلیک کنید:

Related Post

4 Comments

Comments are closed.