تبلیغات تعاملی

تبلیغات تعاملی (Interactive advertising) به نوعی از تبلیغات گفته می‌شود که با استفاده از رسانه‌های آنلاین یا آفلاین، با هدف برقراری ارتباط با مصرف‌کنندگان تولید می‌شود. در این نوشته کوتاه تبلیغ شرکت tile برای محصولش که یک ردیاب بولوتوثی است، بررسی شده است.

تبلیغات تعاملی شرکت tile

فرض کنید که محصول شما یک سیستم ردیابی اشیاء به کمک بولوتوث است. در کمپین تبلیغاتی که طراحی می‌کنید از چه عناصری استفاده می‌کنید؟
شرکت Tile توانسته با تکیه بر خلاقیت و بهره‌گیری از یک روایت عاطفی، به طرز هوشمندانه‌ای مخاطب را درگیر تبلیغ خود کند، این شرکت در بخش پرینتی کمپین تبلیغاتی‌اش از مخاطبان می‌خواهد به پیدا شدن پاندای گم شده، عروسک یک دختربچه، کمک کنند.

تبلیغات تعاملی

همچنین در دو ویدئوی پایین می‌توانید تماشا کنید که چطور از یک روایت داستانی عاطفی برای تحت تاثیر قرار دادن مخاطب بهره گرفته شده است.
چه احساسی خواهید داشت وقتی شی با ارزشی را گم می‌کنید؟ با پیدا شدنش چقدر خوشحال می‌شوید؟

منبع : Adweek

  

Related Post