کیتی، دختری که بعد از شکست عشقی، لوله تفنگ را به سمت صورت خود گرفت. یک هیجان، یک لحظه غفلت، یک انتخاب سریع بدون فکر و در نهایت پا گذاشتن به مسیری که اگر به آن خوب فکر نکنیم آدمی را با سوالهای بی‌شمارِ غم‌انگیزی می‌تواند تنها بگذارد؟ به راستی اگر می‌دانستیم چطور رنج‌کش خوبی باشیم و چطور با آنها کنار بیاییم، زندگی چه تفاوتی می‌کرد. اگر کیتی می‌دانست چطور با رنج‌هایش کنار بیاید، امروز ما شاهدان ” داستان یک صورت” نبودیم و این حجم از غم و اندوه را تجربه نمی‌کردیم. شما تا به حال به فکر خودکشی افتاده‌اید؟ به‌راستی چطور رنج بکشیم؟

اگر کیتی می‌دانست چگونه رنج بکشد، حالا نقش اول داستان یک صورت نبود

همیلتون در کتاب چگونه رنج بکشیم، رنج در خانواده، رنج در عشق، رنج جسمی و رنج مرگ را بررسی کرده و درباره هر یک از این مشکلات، نکته‌های خوبی را مطرح کرده است. همیلتون می‌کوشد راه‌های مواجهه درست با رنج‌های گریزناپذیر را به ما نشان دهد.

به یک معنا، هدف او نه کاستن از رنج که ساختن با رنج است؛ اینکه چگونه با رنج‌های گریزناپذیر زندگی‌مان کنار آییم. وی این کتاب را «فلسفه‌درمانی یا فلسفه به عنوان شیوه‌ای از زندگی» توصیف می‌کند.

اگر می‌خواهید با کتاب‌هایی مشابه کتاب “چگونه رنج بکشیم” البته از نوع ویدئویی آن آشنا شوید، می‌توانید به کانال مدرسه زندگی که این کتاب‌ها را منتشر کرده در سایت دیدئو سر بزنید، دیدئو، یک موتور جستجوی ویدئویی است که در آن می‌توانید بدون نیاز به فیلترشکن ویدئوهای یوتیوب را همراه زیرنویس فارسی و انگلیسی تماشا کنید. ویدئوهای بیشتر از داستان یک صورت ، را هم می‌توانید در سایت دیدئو جستجو کنید.


داستان یک صورت در دیدئو

کیتی حالا صاحب یک صورت جدید شده است، صورت خانمی که بر اثر مصرف بی‌اندازه مواد مخدر، جانش را از دست داده بود، حالا مادرش موافقت کرده که صورتش را اهدا کند.

 

منبع

کانال مدرسه زندگی: کلیک کنید
داستان پیوند صورت کیتی

Related Post