تریلر بازی

سال گذشته یوتیوب، ده تریلر بازی را به عنوان بهترین‌ها معرفی کرد. در این نوشته به معرفی این ده تریلر و میزان محبوبیت آنها بر اساس تعداد دفعات دیده شدن‌شان می‌پردازیم. شما حدس می‌زنید، تریلرهای محبوبد بازی‌های 2018 کدام‌ها باشند؟

تریلر بازی های برتر دنیای بازی های ویدئویی

یوتیوب، هر سال به معرفی تریلر بازی های برتر بر اساس میزان تماشای آنها از سوی کاربران می‌پردازد. اگر گیمر باشید بدون ثانیه‌ای تعلل، حدس خواهید زد که برترین تریلر بازی در سال 2017 مربوط به بازی کلش اف کلنز بوده است. شما می‌توانید تریلر بازی های یوتیوب را بدون نیاز به فیلتر شکن در سایت دیدئو تماشا کنید. در ادامه می‌توانید تریلر بازی این ویدئوها را به همراه تعداد دفعات دیده شدن آنها تماشا کنید.

تماشای تریلر بازی ها در سایت دیدئو

1) مقام اول این لیست، تریلر بازی کلش اف کلنز هوگ رایدر 360 درجه، تعداد دفعات دیده شدن، بیشتر از 60 میلیون بار بوده است. می‌توانید در ادامه این  ویدئو را تماشا کنید: 

2) دومین رتبه از آنِ بازی منیون راش Despicable Me با 38 میلیون بار دیده شدن. برای تماشای این تریلر بدون فیلتر شکن، روی ویدئوی زیر کلیک کنید:

3) مقام سوم لیست از آنِ تریلر بازی کال اف دیوتی ، Official Call of Duty، با تعداد دفعات دیده شدن بیش از 23 میلیون بار. برای تماشا این تریلر کلیک کنید، تریلر کال اف دیوتی:

4) چهارمین رتبه از آنِ تریلر بازی جنگ ستارگان بتلفرانت 2 است که نزدیک به 14 میلیون بار تماشا شده است. برای تماشای این تریلر روی ویدئوی زیر کلیک کنید:

5) مقام پنجم این لیست از آنِ تریلر بازی دستینی 2 است با نزدیک به 12 میلیون بار دیده شدن. برای تماشای این تریلر روی ویدئوی پائین کلیک کنید. همچنین شما می‌توانید کل محتوای کانال یوتیوب بازی destinygame در سایت دیدئو بدون نیاز به فیلتر شکن روی عبارت رو به رو کلیک کنید: تماشای ویدئوهای دستینی در دیدئو 

6) رتبه ششم لیست از آنِ تریلر بازی ماینفکرفت Minecraft که اگرچه در انتهای سال 2017 به 11 میلیون بار رسیده بود، اما امروز به بیش از 40 میلیون بار تماشا رسیده است و می‌توان گفت در واقع رتبه دوم لیست از آن این بازی جذاب است. برای تماشای این تریلر روی ویدئوی زیر کلیک کنید:

7) رتبه هفتم از آنِ تریلر بازی بازی هیلو وارز 2 ، Halo Wars 2 است، با تعدادِ نزدیک به 11 میلیون تماشا. برای دیدن تریلر هیلو وارز، روی ویدئوی پایین کلیک کنید.
همچنین شما می‌توانید برای تماشا ویدئوهای یوتیوب کانال ایکس باکس Xbos در سایت دیدئو بدون نیاز به فیلترشکن، روی عبارت رو به رو کلیک کنید: ویدئوهای کانال یوتیوب ایکس باکس بدون فیلتر شکن

8) مقام هشتم این لیست به بازی جی تی آی آنلاین GTA Online با نزدیک به 11 میلیون بار تماشا. برای تماشای این ویدئو کلیک کنید: 

9) نهمین رتبه این لیست از آنِ تریلر بازی اونجرز The Avengers با 9 میلیون بار دیده شدن، می‌رسد. تماشای تریلر بازی اونجرز The Avengers: 

10) رتبه دهم این لیست ده‌تایی به بازی یی ای اس 2017 که برای موبایل طراحی شده است، میرسد. با بیش از 8 میلیون بار  تماشا. برای تماشای تریلر جذاب بازی PES روی ویدئوی پایین کلیک نمایید: 

Related Post