عجیب ترین نقاط دنیا برای سفر رفتن کجاها هستند؟ اگر اهل سفر و حسابی ماجراجو باشید، یکی از سوالات احتمالی در ذهن شما این است که به کجا سفر کنیم؟ اگر مکان‌های تکراری را نمی‌پسندید، حتما از خودتان می‌پرسید عجیب ترین جاهایی که می‌توانم بروم و هنوز سر نزده‌ام کدام مناطق هستند، در این نوشته به معرفی چند مکان عجیب برای سفر می‌پردازیم. در ادامه به یکی از روش‌های کسب درآمد در سفر به کمک سایت دیدئو اشاره خواهیم کرد.

عجیب ترین نقاط برای سفر در دنیا کجاها هستند؟

1) اولین رتبه در عجیب ترین مکان ها به جاده مرگ در بولیوی می رسد. کسانی که به این جاده سفر کرده اند مرگ را با تمام وجود لمس خواهند کرد. اگر جدیدا نامید شده اید و نیاز به مرگ آوری دارید تا بیشتر شیفته زندگی شوید حتما ویدئوی زیر را تماشا کنید:

2) دومین رتبه در لیست عجیب ترین مکانهای دیدنی به جزیرۀ سقطرا Socotra Island می‌رسد. جزیره کوچک سقطرا در یمن و در حاشیه اقیانوس هند قرار دارد. جالب آن که این جزیره بین ۶ تا ۷ میلیون سال پیش بخشی از قاره آفریقا محسوب می‌شده و به مرور زمان از آن جدا شده است. سقطرا به سبب طیف وسیع موجودات زنده اش شهرت دارد؛ زیستگاه ۸۰۰ گونه نایاب گیاهی است که یک سوم از این گونه‌ها، مانند درخت خون اژدها در هیچ مکان دیگری بر روی زمین یافت نمی‌شوند. این عجیب ترین مکان را در ویدئوی زیر تماشا کنید و لذت ببرید:

4) چهارمین مکان عجیب که به شما پیشنهاد می‌دهیم استخرهای مرگ در نیاگارا هستند. میدانید چرا نام مرگ بر آنها گذاشته شده؟ برای یافتن پاسخ پیشنهاد می‌کنیم حتما این ویدئو را تماشا کنید:

5) پنجمین و نه آخرین از عجیب ترین مکانها روی زمین غارهای کرم شب تاب در Glowworm Waitomo Caves است. هیچ کس حتی فکرش را هم نمی‌کند که قرار است با چه چیزی رو به رو شود. غارهای وایتومو نیوزیلند اکوسیستمی مملو از کرم‌های شب تاب زیبا و دیگر جانوران است. نورهای درخشان و تزئینات آویزان از آن حاصل کار نوعی کرم شب تاب به نام Arachnocampa luminosa است که فقط در این عجیب ترین غار دنیا یافت می‌شود.

کسب درآمد در سفر

یکی از دغدغه‌های افرادی که اهل سفر هستن چه به عجیب ترین مکان‌ها سفر بکنند یا سفرهای کوتاه در کشور خودشان بروند، این مساله است که چطور هزینۀ سفرهاشون رو تامین کنند. یکی از روش‌ها کار کردن در سفر است. یکی از این کارها تولید ویدئو و فیلم سازی و فروش آنها در سایت‌هایی است که اجازه این کار را به شما می‌دهند. یکی از این سایت‌ها، محصولات شرکت دیدئو است که در ایران به تازگی شروع به فعالیت کرده است. برای آشنایی با نحوه عملکرد این سایت می‌توانید مطلب “کسب درآمد در سفر : فروش ویدئوها در سایت دیدئو، ویلاگر شو” را مطالعه کنید:

کلیک کنید.

منابع

جاده فوق العاده خطرناک Bolivian Yungas جاده مرگ

Related Post