‌آخر هفته کجا بریم؟ سوالی که اکثرا جوابش شمال هست. ولی نه، در ایران کلی مناطق بکر و جذاب زیادی برای سفر کردن وجود دارد که بسیار دیدنی هستند. در این نوشته قصد داریم به معرفی چند مورد از جذاب ترین نقاط ایران برای سفر کردن بپردازیم و در ادامه به روش کسب درآمد از این نقاط اشاره کنیم.

جذاب ترین نقاط ایران کجاست؟

روستای ماخونیک: دوست دارید به دنیای آدم کوتوله‌ها سفر کنید؟ روستای ماخونیک بیرجند یکی از همین مکان‌هاست، در ویدئوی زیر با سبک زندگی عجیب ساکنان این روستا بیشتر آشنا شوید:

به آمازون ایران هم سر بزنید! بله ایران یک آمازون بسیار زیبا دارد، آبشار دودوزن خرمکش که می‌توانید در ویدئوی زیر زیبایی منحصر به فرد آن را از به تماشا بنشینید:

جزیزۀ قشم: یکی از جذاب ترین ویژگی های توریستی که مردم را به هندوستان می‌کشاند، غذاهایی است که با قیمت کم می‌توانید از آشپزهای کنار خیابان خرید کنید. 

در قشم هم از این فروشنده‌ها که دست‌پخت‌های عالی دارند می‌توانید پیدا کنید. یکی از جذاب ترین نقاط برای سفر قشم است. 

چند نمونه دیگر از جذاب ترین نقاط ایران برای دیدن به پیشنهاد دیدئو قلعه رودخان، خانه بختیاری‌ها، روستای بی نظیر کندوان و کندلوس، برج طغرل و گنبد سلطانیه که در نزدیکی زنجان قرار گرفته است، هستند. اگر تمایل دارید قبل از سفر به این نقاط آنها را از نزدیک تماشا کنید، پیشنهاد می‌کنیم ویدئو ی پایین را تماشا کنید، فراموش نکنید که برای رفتن به قلعه رودخان کفش‌های مناسب پیاده‌روی به پا کنید:

تهران؟ بله تهران. حتی اگر در تهران زندگی می‌کنید مطمئن باشید که همه مکان‌های دیدنی آن را هنوز ندیده‌اید. در ویدئوی زیر می‌توانید با جذاب ترین نقاط ایران در تهران از دید یک توریست غیر ایرانی بیشتر آشنا شوید:

نقاط بسیار زیاد جذابی در ایران وجود دارد که به جای شمال می‌توانید به آنجاها سفر کنید. برای آشنایی با این نقاط در سایت دیدئو ویدئوهایی یوتیوب که از این مکانها تهیه شده است را بدون نیاز به فیلترشکن می‌توانید تماشا کنید.

Related Post