عجیب ترین شغل های دنیا

عجیب ترین شغل های دنیا

” عجیب ترین شغلهای دنیا ” یکی از جدیدترین موضوعاتی است که اخیرا به “دسته سبک زندگی” مطالب بلاگ دیدئو اضافه شده است. در این سری از نوشته‌ها به معرفی عجیب ترین شغل های دنیا می‌پردازیم. در اولین پست از این لیست به معرفی شغل تستر غذا پرداخته‌ایم. از مزه و تست کردن غذای حیوانات تا بو کشیدن و مزه کردن ادویه‌های عجیب و غریب …

چطور می‌توانم از تست کردن مزه‌ها درآمد کسب کنم؟

برای تستر شدن به چه قابلیت‌ها و مهارت‌هایی باید دسترسی داشته باشیم؟ در این ویدئو می‌توانید گام‌هایی که یه نفر برای تستر شدن باید طی کند را در چند دقیقه تماشا کنید. به نظر می‌رسد طبق چیزی که در این ویدئو تماشا کردیم، برخلاف تصور عامۀ مردم تستر شدن کار چندان راحتی هم نیست، مثلا اگه شما سیگاری هستید، اولین گام ترک سیگار است! بعلاوه باید خیلی صبور باشید، بالاخره مزه کردن غذهای تلخ و شور و تند و تجربه مزه کردن ماهی و تخم مرغ خام و سوسک سرخ شده و موارد مشابه کار خیلی راحتی هم نیست.

عجیب ترین شغل های دنیا: تست غذای سگ‌ها

یکی از عجیب ترین شغل های دنیا که به ازای آن حقوق دریافت خواهید کرد مزه کردن غذاهاست. البته مزه کردن غذاها شاید در نگاه اول خیلی هم عجیب به نظر نرسد. این شغل وقتی عجیب جلوه می‌کند که تستر یا همان کسی که غذاها را مزه می‌کند، وارد حیطۀ غذایی حیوانات می‌شود! 

در لیست عجیب ترین تسترهای دنیا به نظر می‌رسد مزه کردن غذای حیوانات بخصوص غذای سگ‌ها شاید خیلی عجیب‌تر به نظر برسد. هضم غذای حیوانات به دلیل حجم فیبر بالای آن، برای معده انسان کار راحتی نیست. به همین دلیل این شغل علاوه بر عجیب بودن، شاید سزاوار باشد که مشمول سختی کار هم بشود 🙂

در پست بعدی از عجیب ترین شغل های دنیا به معرفی شغل صخره نوردان شیشه پاک کن خواهیم پرداخت. شما دوست دارید از لیست عجیب ترین شغل‌ها کدام یک را تجربه کنید و چرا؟

منابع

پانزده تا از عجیب‌ترین شغل‌های دنیا

Related Post