درآمد گیمرها

شاید اگر اهل بازی‌های ویدئویی باشید، شنیدن میزان درآمد گیمرها که به چندین هزار دلار می‌رسد، شما را وسوسه کند که گیمر شوید. هرچند هیچ کاری از این بیت مشهور حافظ که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل‌ها مستثنی نیست. در این نوشته قصد داریم از تلاش‌ها و مهارت‌های گیمر‌ها برای کسب درآمد از بازی‌ها، مختصری بنویسیم. اهل ویدئوگیم هستید؟

درآمد گیمرها در دنیای دیجیتال: راه‌ها و چالش‌ها

برای اینکه به درآمد گیمرها دست پیدا کنید، فقط بازی کن حرفه‌ای بودن کافی نیست. چندین راه برای کسب درآمد از طریق بازی وجود دارد که شامل نوشتن در مورد بازی‌ها، تست کردن آنها، فروش اکانت‌تان، پس از آنکه حسابی در یک بازی امتیاز کسب کردید و معروف شدید و فروش تجربیات‌تان، شرکت در مسابقه‌های در سطح ملی و بین‌المللی، تشکیل تیم و … در کنار راه‌های مختلفی که ارائه شد، شما باید تمرین‌های زیادی بکنید، وقت و انرژی بگذارید و حتی روحیه کار تیمی داشته باشید.
به کمک این ویدئو با نحوه درآمدزایی و میزان درآمد گیمرها بیشتر آشنا شوید:

با ده‌تا از ویدئوگیمر‌های موفق یوتیوب در این ویدئو آشنا شوید:

نحوه کسب درآمد گیمرها در دیدئو

اگر گیمر هستید و دوست دارید با تیم دیدئو همکاری کنید، ما در دیدئو یک بخش جدید به نام ” دیدئو تی وی ” برای فروش ویدئوها راه اندازی کرده‌ایم که تولیدکنندگان ویدئوها می‌توانند درآنجا کانال ساخته و ویدئوهای خود را بارگذاری کنند و به فروش برسانند.

درآمد گیمرها

همچنین ما تلاش داریم تا برای افزایش بازدید ویدئوهای تولیدکنندگان، آنها را در کمپین‌های تبلیغاتی که با همکاری با شرکت ایرانسل برگزار می‌کنیم، شرکت دهیم. برای استفاده از این سرویس دیدئو با یکی از راه‌های ارتباطی که در قسمت پایین این نوشته آمده است با ما تماس بگیرید.

Related Post

2 Comments

Comments are closed.