الکامپ و تیم دیدئو

الکامپ چیه؟
الکامپ یه نمایشگاه بین المللیه. هر سال با موضوع محصولات الکترونیکی و رایانه در تهران برگزار میشه. در هر دوره از الکامپ، استارت آپ های جدید و قدیمی، شرکت‌هایی که خدمات الکترونیکی یا خدمات مرتبط با رایانه ارائه میدن و شرکت‌هایی که در حوزه‌ی تجارت دیجیتال فعالیت میکنن حضور دارن، شرکت می‌کنند. این رویداد فرصتی‌ست برای همه‌ی اقشار جامعه، تا به فراخور نیازشون بتونن از شرکت‌ها و استارت آپ‌های حاضر در نمایشگاه استفاده کنن.

عموم جامعه میتونن از طریق این نمایشگاه وب سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی که خدمات مرتبط با نیازهاشون رو ارائه میدن، شناسایی کنن. دانشجوها و افرادی که دوست دارن استارت آپ و کسب و کار خودشون رو داشته باشن، میتونن با حضور در نمایشگاه و صحبت با صاحبان کسب و کار از تجارب اون‌ها، برای شروع کار خودشون بهره میبرن.

الکامپ و تیم دیدئو

دیدئو هم در الکامپ هست؟

بله. ما هم در الکامپ هستیم. این چهار روز به ما این فرصت رو میده تا شما رو از نزدیک ببینیم. منتظر شما هستیم تا باهاتون صحبت کنیم، نظراتتون رو بشنویم و از انتقادات و پیشنهاداتتون استفاده کنیم. با کاربران جدیدمون آشنا بشیم. و این افتخار داشته باشیم تا خدماتمون رو بهشون معرفی کنیم. تجربه‌ی چهار ساله‌ی ما از الکامپ بهمون نشون داده که رو در رو صحبت کردن با مخاطبانمون چقدر میتونه به پیشرفت و ارائه‌ی خدمات کمک کنه. پس ما هم امسال در الکامپ میزبان شما هستیم.

الکامپ و دیدئو

دیدئو چه محصولاتی برای الکامپ داره؟

ما برای مخاطبانمون سایت، افزونه و اپلیکیشن اندروید دیدئو رو داریم و برای شرکت‌ها و آژانس‌های تبلیغاتی بخش تبلیغات دیدئو رو داریم که توسط کارشناسان حرفه ای ما معرفی خواهد شد. همچنین برای انتشاردهندگان و تولیدکنندگان ویدیو، پلتفرمی رو داریم که بهشون کمک میکنه تا بتونن در بازار ویدیویی درآمد کسب کنن.

کِی و کجا بیایم؟

از روز پنج شنبه، بیست و هفتم تیرماه نود هشت تا روز یک شنبه، سی ام تیرماه نود و هشت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران منتظرتون هستیم.
اگر وسیله‌ی نقلیه دارید: بزرگراه نیایش – خیابان سئول به سمت شمال – جاده اختصاصی نمایشگاه- سالن 10 و 11- غرفه‌ی 1784
اگر از حمل و نقل عمومی استفاده میکنید: خط چهار بی آر تی- ایستگاه نمایشگاه- محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران- سالن 10 و 11- غرفه‌ی 1784

منتظرتون هستیم 🙂

Related Post