دانلود ویدئوهای یوتیوب بدون فیلترشکن و ساخت اکانت در دیدئو

دانلود ویدئوهای یوتیوب از دیدئو با ساخت حساب کاربری

و خرید اشتراک

بسیاری از کاربران دیدئو تمایل دارند که علاوه‌بر تماشای آنلاین ویدئوهای یوتیوب، آپارات، تماشا و … از طریق سایت و اپلیکیشن دیدئو، ویدئوها را برای تماشای دوباره دانلود و ذخیره کنند. 

در این نوشته قصد داریم نحوه دانلود ویدئوهای یوتیوب از موتور جستجوی دیدئو را با کمک تصاویر راهنما، شرح دهیم.

برای دانلود ویدئوهای یوتیوب از موتورجستجوی دیدئو، در گام اول نیاز به ساخت حساب کاربری در دیدئو و در گام دوم خرید اشتراک از سایت دیدئو دارید.  

 

 

گام اول: ساخت حساب کاربری

برای ساخت و فعال‌سازی حساب کاربری در دیدئو، به دو روش امکان‌پذیر است: 

1) از طریق حساب جیمیل‌تان 

2) به کمک شماره تلفن همراه‌تان 

ساخت حساب‌کاربری دیدئو به کمک جیمیل

برای این کار ابتدا وارد سایت دیدئو به آدرس dideo.ir بشوید. 

 پس از ورود به سایت مطابق شکل از گوشه سمت راست و بالای صفحه، دکمه ورود یا ثبت‌نام را مطابق تصویر زیر انتخاب کنید: 

پس از انتخاب دکمه ورود یا ثبت‌نام، صفحه‌ای مطابق تصویر بعد برای شما به نمایش درخواهد آمد. برای ساخت حساب‌کاربری از طریق آدرس جیمیل‌تان، دکمه ورود یا ثبت‌نام با حساب گوگل را که با رنگ قرمز نوشته شده را انتخاب کنید.

ساخت اکانت در دیدئو

با انتخاب دکمه ورود یا ثبت‌نام با حساب گوگل، تصویری مطابق آنچه در ادامه مشاهده می‌کنید، به شما نشان داده خواهد شد و از شما می‌خواهد آدرس جیمیل‌تان یا شماره تلفن همراه‌تان که با آن حساب جیمیل در گوگل ساخته‌اید را وارد کنید.

در این گام با وارد کردن آدرس جیمیل خود حساب کاربری شما در دیدئو ساخته خواهد شد. پس از ساخت حساب کاربری در دیدئو شما می‌توانید ویدئوهای مدنظرتان را خرید و دانلود نمائید. در ادامه همین نوشته نحوه خرید اشتراک از دیدئو و دانلود ویدئوها شرح داده شده است. 

فعال سازی حساب کاربری در دیدئو

ساخت حساب‌کاربری در دیدئو به کمک شماره تلفن همراه

اگر تمایل دارید که با شماره تلفن همراه خود در دیدئو حساب‌کاربری بسازید، مطابق تصاویر قبل وارد سایت دیدئو شوید و دکمه ورود یا ثبت‌نام را از گوشه سمت راست و بالای صفحه انتخاب کنید. با انتخاب این دکمه تصویر زیر برای شما به نمایش درخواهد آمد، که از شما می‌خواهد شماره تلفن همراه خود را مطابق نمونه وارد کنید. پس از وارد کردن شماره تلفن‌تان، دکمه آبی رنگ دریافت کد را که در پایین تصویر نمایش داده شده، انتخاب نمائید.

ساخت اکانت در دیدئو

بعد از انتخاب دکمه دریافت کد، یک کد از دیدئو به گوشی تلفن همراه شماه ارسال می‌شود. پس از دریافت کد، آن را وارد کنید و دکمه آبی رنگ تائید کد را مطابق تصویر انتخاب کنید:

به جمع خانواده دیدئو خوش امدید 🙂  تا این گام شما به دو طریق حساب‌کاربری‌تان را در دیدئو فعال کردید. در ادامه نحوه خرید اشتراک و دانلود ویدئوها شرح داده شده: 

گام دوم: خرید اشتراک و دانلود ویدئوهای یوتیوب از دیدئو

با ساخت حساب‌کاربری در دیدئو، بلافاصله حساب شما فعال خواهد شد و شما می‌توانید ویدئوهای مدنظرتان را در دیدئو جستجو، تماشا و دانلود نمائید. برای این کار هر بار که وارد سایت دیدئو می‌شوید مطمئن باشید که وارد حساب‌تان شده‌اید. وقتی حساب شما فعال باشد، مطابق تصویر زیر، در بالا و گوشه سمتِ راستِ صفحه نمایش‌تان، آواتاری نمایش داده خواهد شد:

از این پس شما می‌توانید از بخش جستجو در سایت دیدئو، ویدئوی مدنظرتان را جستجو و دانلود کنید. برای دانلود ویدئوها از دیدئو مراحلی که در ادامه توضیح داده شده را مطالعه و دنبال کنید:

دانلود ویدئوهای یوتیوب از دیدئو

با فعال‌سازی حساب‌کاربری‌تان در دیدئو، شما می‌توانید دکمه سبز رنگِ دانلود، در پایین و گوشه سمت راست هر ویدئویی که در حال نمایش است را مشاهده کنید. 

 

دانلود ویدئوهای یوتیوب بدون فیلترشکن

با انتخاب ویدئوی مدنظرتان و کلیک بر روی دکمه دانلود، مطابق تصویر بعد شما وارد مرحله خرید اشتراک از دیدئو خواهید شد. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، با خرید سرویس یک یا شش ماهه، یا یک ساله، از این پس می‌توانید ویدئوهای مدنظرتان را دانلود و ذخیره نمائید.

خرید اشتراک از سایت دیدئو

دانلود ویدئوهای یوتیوب با کیفیت‌های متفاوت

پس از فعال سازی حساب‌کاربری خود در دیدئو و خرید اشتراک از سایت، شما می‌توانید با انتخاب هر ویدئو و دکمه دانلود، کیفیت مدنظرتان را انتخاب و اقدام به دانلود نمائید. 

دانلود ویدئوهای یوتیوب با کیفیت بالا

امیدواریم از تماشا و  دانلود و ذخیره ویدئوهای یوتیوب، آپارات و … از طریق موتور جستجوی دیدئو لذت ببرید. اگر در مسیر فعال سازی حساب‌کاربری و خرید اشتراک از دیدئو به مساله‌ای برخوردید، لطفا از طریق ایمیل feedback@dideo.ir ما را مطلع کنید تا در سریع‌ترین زمان رسیدگی کنیم. همچنین پیشنهادات و انتقادات خود را برای بهبود عملکرد دیدئو از طریق همین ایمیل برای ما ارسال کنید. 

سپاس فراوان از همراهی شما
تیم دیدئو 🙂 

Related Post